Nathan & Haley <3

Heeeej!

Idag blev Skövde tyvärr inte av. Tobias hade inte tillräckligt pengar, för att hans syster lånade av honom. Det var vad Sofia sa till mig. Så vi bestämde oss att åka till Skövde imorgon istället. Men resan blev heller inte av imorgon, för att Tobias tyckte det var bättre att han och Sofia träffas nästa helg eller "nästanästa" helg. Ja, så där gick våra planer upp i rök! Äsch, skitsamma! Jag och Sofia var ute några timmar. Vi var och köpte godis. Jag köpte en film för bara 59 kr. Filmen heter Match Point med bl.a Scarlett Johansson i en av huvudrollerna. Den är skitbra men slutet är väldigt dåligt!!

Handlingen: Chris är ett före-detta tennisproffs som numera försörjer sig som personlig tränare åt gräddan av London-sociteten. Här möter han Chloe som blir hans inträdesbiljett till det rika livet med opera, konst och pengar i överflöd. Inom kort är de gifta. Chris charmar sin väg in i svärfars affärsimperium och snart har han allt man kan köpa för pengar. Vad han inte kan köpa är Nola, hans svågers flickvän. Men deras oskyldiga flört tar dem snabbt ut på farlig mark. Begäret övervinner förnuftet. Passionen går inte att stoppa. Chris bedyrar gång på gång att han ska lämna Chloe men han slits mellan passionen och sitt nyvunna liv i lyx. Då blir Nola gravid. När hon hotar med att avslöja allt blir den alltid så beräknande Chris desperat...


Jag sätter betyg på den 4 av 5. Den förlorar en poäng på grund av dåliga slutet. Jodå.... Nyss gjorde jag en film om Nathan och Haley. Jag laddar just nu upp den på youtube. Jag ska sätta in filmen här på min blogg imorgon. Jag lovar! Jag ska gå nu. Jag och Sofia ska titta på en film som heter Eragon. Den är ägd!

God natt!!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Anonym

åhh filmnörd du är ;P

2008-04-06 @ 23:09:43

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0