Jag är i Falköping nu.

Hej!

Jag kommer inte att ha så mkt att skriva idag. Jag har varit i skolan idag och jag hade haft nationellt prov i engelska idag. Vi hade bara 80 minuter på oss men jag gav upp efter 60 minuter - jag hade typ bara svarat säkert på 10 st frågor sen inte mer. Det var så skitsvårt!!!!! Vi fick inte ens hjälp med vad svåra orden betydde. Vi skulle tänka på det själv. Så elakt med tanke på att vi är döva - vi borde ha mer tid, kanske två timmar till eller så kan vi ändå få lite hjälp? Flesta av oss döva kan ju inte engelska så bra och typ alla hörande kan engelska. Jag tycker att det är lite orättvist. Ni kanske helt enkelt inte håller med mig. Men det är MIN åsikt! Jodå, idag sover jag över hos Sofia A till måndag i Falköping. Vad kul det ska bli!! Vi ska åka till Skövde imorgon för att ha kul och för att träffa Sofias "kille" Tobias - iallafall bara på gång. Vi ska äta på mc och så ska vi också gå runt i stan. Och på söndag ska vi ta det lugnt + samtidigt ha kul och så ska vi också titta på One Tree Hill som vi är så beroende av!! Haha! Nu ska jag gå. Jag och Sofia ska titta på en film som heter "1408" som Sofia hade köpt i förra helgen. Vi har inte sett den så vi ska titta på den nu. Vad spännande!!!

God natt och sov gott!

image123

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0