Film - Good Luck Chuck.

Good Luck Chuck <3
Igår såg jag på Good Luck Chuck som jag köpte igår.

Handling:
För att undvika att kvinnan i hans liv faller för en annan man, måste Charlie Logan bryta förbannelsen som gjort honom så populär bland singelkvinnor: "Ligg en gång med Charlie och nästa man du möter kommer att bli mannen i ditt liv". Charlie "Chuck" Logan är en tandläkare på jakt efter kvinnan i sitt liv. Chucks bäste vän, den mer ytlige och kvinnofixerade plastikkirurgen Stu, för oftast mer skada än nytta i sina försök att hjälpa Chuck. När ryktet om Chucks förbannelse sprider sig, står kvinnorna på kö för att få en natt med honom. Men Chuck vill inte ha "one night stands". Han vill finna kärleken. På ett bröllop möter han den klumpiga och svårflirtade Cam Wexler. Chuck blir blixtförälskad men om han ligger med Cam gör ju förbannelsen att Cam möter en annan man. Kommer Charlie äntligen ha tur i kärlek?


Kommenter:
Den är så skitrolig och bra! Jessica Alba är med - hon är en av mina favoritskådisar! Helt otroligt är filmen från 7 år! Det finns ju många olika sexställningar, jag tycker inte att det är passande för 7-åringar att se! Jag tycker att filmen ska vara från 11 år. Men som sagt så är den en rolig och bra film. Det är också ett bra och rolig slut! Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Skådespelare:
Jessica Alba - Cam Wexler
Dane Cook - Charlie Logan
Chelan Simmons - Carol
Dan Fogler - Stu
Natalie Morris - Natalie
Ellia English - Reba
Chiara Zanni - Bride
Lonny Ross - Joe Wexler
M.fl.

För att se trailer - klicka här!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0