Film - Prinsen & jag.

image150
Igår såg jag på Prinsen & jag på tv3.

Handling:
Paige, en medicinstuderande ung kvinna, blir kär i sin klasskamrat Edvard. Vad hon inte vet är att Edvard är prinsen av Danmark som har tagit ett sabbatsår innan han måste återgå till sina förpliktelser som prins. En otrolig attraktion finns emellan dem, men de båda kommer från helt skilda världar.
 



Kommenter:
Den är en skitbra film. En söt kärlekshistoria faktiskt! Kanske den bästa "kungliga-filmen"?

Betyg:
5 av 5.

Skådespelare:
Julia Stiles - Paige Morgan
Luke Mably - Eddie / Prins Edward
Ben Miller - Soren
Miranda Richardson - Drottning Rosalind
James Fox - Kung Harold
Alberta Watson - Amy Morgan
John Bourgeois - Ben Morgan
Zachary Knighton - John Morgan
Stephen O'Reilly - Mike Morgan
Elisabeth Waterston - Beth Curtis
Eliza Bennett - Prinsessa Arabella
Devin Ratray - Scotty
Clare Preuss - Stacey
Yaani King - Amanda
M.fl.

För att se trailer - klicka här!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0