Äkta filmnörd.

Hej!

Idag gjorde jag typ ingenting. Jag var i skolan idag som vanligt och efter skolan styrketränade jag tillsammans med Anita. Jag styrketränade sist för nästan en månad sedan. Nämligen tre veckor sedan! Nu har jag träningsvärkar. Jag har för det mesta ont i min rygg och axel. Inte så konstigt med tanke på att jag hade ju inte styrketränat i tre veckor! Men jag får hoppas att det går över imorgon!

Jodå, idag har jag tittat på The hot chick som jag köpte igår i Willys. Jag köpte den och en annan film för bara 99 kr! Alltså två filmer för bara 99 kr! Den andra filmen heter Dude, where's my car? med bl.a Ashton Kutcher i en av huvudrollerna. Ni har säkert märkt att jag skapade en kategori "Dagens film". Det är så nämligen att jag ska tipsa om alla filmer som jag har sett och som jag också ska sätta betyg på. 

Jag tänkte titta på She's the man idag som jag köpte i torsdags - som kom med i tidningen FRIDA. Men jag fick välja mellan den och Prison Break. Jag valde så klart Prison Break! Den börjar klockan 22:00 på tv 3. Alltså om en halvtimme! Jodå, nu ska jag gå och kolla på min bd!

God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Camilla

Ojoj PB igår var spännande eller vad säger du?

2008-04-08 @ 06:50:31
URL: http://rainred.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0