48 frågor.

1. Vad är det bästa med dig?
- Jag tycker att jag är lugn.


2. Vad är det näst bästa med dig?

- Jag är snäll och trevlig.

3.  Vad är det sämsta med dig?

- Att jag är fruktansvärt lat!
 

4. Hur var du som barn?
- Jag var mest bortskrämd! xD

5. Har du bra kontakt med din familj?
- Ja. Ibland, ibland inte.


6. När hånglade du med en man första gången?

- Det minns jag inte. Det var iallafall väldigt längesen!


7. Har du varit intim med en kvinna?
- Nej.


8. Har du varit kär?
- Ja på riktigt en gång och det sög verkligen! För att killen som jag var kär i ville inte ha mig.


9. Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande?
- 3 månader.


10. Hur stora fötter har du?

- 36-39.


11. Hur ofta filar du dem?
- Aldrig för det behöver jag inte.


12. (m) eller (kd)?

- Va?


13. När var du riktigt full senast?

- Jag har aldrig varit riktigt full. Bara lite grann men sen var det snabbt över. Iallafall jag drack senast på nyårsaftonen 2007.


14. När ångrade du senast något du gjorde på fyllan?

- Det har inte hänt mig något eftersom jag aldrig var riktigt full.

15. När dansade du senast?

- Det minns jag inte! Jag tror det var senast i september 2006? xD


16. Följer du någon Tv-serie?
- One Tree Hill, Prison Break, Desperate Housewives, Gossip Girl och Kyle XY. Jag tittar gärna på Beverly Hills!


17. Vilket stjärntecken är du född i?
- Jungfrun.


18. Vad gjorde du nyårsafton 1999?

- Det minns jag inte.


19. Vilken roll hade du i skolan?

- Jag har alltid trott att jag var skolans nördaste tjej men det är jag inte. Min roll är att jag är blygaste av alla i min klass.


20. Boxers, briefs eller tanga?
- B
oxers.


21. Vart vill du åka på storstadssemester?

- Vill åka till New York, Washington och Paris!


22. Vart vill du åka på solsemester?

- Spanien, Italien, Bahamas m.m. Nu i år ska jag för första gången vara utomlands! Jag och min familj + min mosters familj ska vara båda i Mallorca och Menorca (Spanien). Vi åker iväg den 18 juni. Jag längtar!! 


23. Vill du gifta dig?
- Ja.


24. Vill du ha barn?
- Ja.

25. Hur långa ögonfransar har du?
- De borde ha varit längre, som Sabinas!

26. Hur håriga ben har du?

- Inte just nu eftersom jag har rakat benen xD


27. Brukar du bada på sommaren?
- Ja alltid. Vem gör inte det?


28. Älskar du alla former av sport?

- Nej förutom basket i One Tree Hill.


29. Vilken skiva/download köpte du senast?

- Ingen eftersom jag är döv. 


30. Är du för ung för att äga vinylskivor?

- Verkligen inte men jag kan inte äga några för jag är döv.


31. Lyssnar du på radio? Vilken kanal?
- Nej.
 

32. Är du med i någon fackförening?
- Nej.


33. Gillar du parmesan?

- Va?


34. Har du gjort något kriminellt?

- Va?


35. Knarkar du?

- Nej.


36. Vad heter din bästis?

- Therese.


37. Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)?

- Jag jobbar inte, jag går fortfarande i grundskolan.


38. Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)?

- Äter och sen ser jag på någon film xD


39. Vad är det sista du gör innan du somnar?

- Jag tänker otroligt mycket särskilt på söndagar.


40. Vad äter du oftast till lunch?

- Skollunch.


41. När åt du kött senast?
- Det minns jag inte, men iallafall någon gång under veckan.


42. Är du en van porrklubbsbesökare?
-
Verkligen inte!


43. När hiv-testade du dig senast?

- Har aldrig gjort det.


44. Sopsorterar du flitigt?
- Va?


43. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?
- Jag dricker inte kaffe.


44. Är du med i någon förening/organisation?

- Jag vet inte.


45. Har du några allergier/handikapp?

- Nej. Handikapp ja (dövhet).


46. När besökte du ett gym senast?

- I torsdags - jag hade ju då idrott i skolan. Men annars besökte jag sist ett gym var i onsdags på motionspalatset. Jag styrketränar där ju.


47. Äger du en cykel?

- Ja. Vem gör inte det?


48. Prenumererar du på någon tidning/något magasin?
- Nej.


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0